Reklamacja

Zakupione produkty podlegają 2-letniej gwarancji producenta.

Jeżeli podczas użytkowania produkt ulegnie uszkodzeniu prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected].

Nie potrzebujesz formularza reklamacyjnego. Wystarczy, że w wiadomości/zgłoszeniu reklamacyjnym zawrzesz poniższe informacje:

    • numer zamówienia,
    • dokładny opis problemu,
    • zdjęcia/filmy ukazujące wadę,
    • dogodny termin i adres, skąd możemy odebrać produkt.

Na podany adres zostanie umówiony kurier po odbiór produktu. Prosimy o zabezpieczenie towaru na czas transportu. Nie musisz dołączać dodatkowych informacji/formularzy do paczki. Kurier dostarczy niezbędne listy przewozowe. Produkt zostanie naprawiony w terminie do 10 dni roboczych i odesłany do klienta na koszt producenta.

W przypadku braku możliwości naprawy produktu niezwłocznie ustalimy dalsze kroki postępowania.


Uwaga! Reklamacji nie podlegają wady wynikające z uszkodzenia mechanicznego, nieprawidłowej pielęgnacji  i/lub naturalnego zużycia produktu (np. mechacenie materiału, zaciągnięcie, odbarwienie koloru spowodowane długotrwałym działaniem promieni słonecznych itp.). 

W przypadku odbioru produktu i stwierdzenia ww. sytuacji klient zostanie obciążony kosztami odbioru i ponownej wysyłki paczki.